موزه افتخارات هیات کشتی مازندران راه اندازی شد
موزه افتخارات هیات کشتی مازندران راه اندازی شد
چالوس نیوز | سرپرست هیات کشتی مازندران گفت: موزه افتخارات هیات کشتی مازندران راه‌اندازی و خانه کشتی با هزینه‌ای حدود ۲ میلیارد تومان بازسازی شده است.

چالوس نیوز | سرپرست هیات کشتی مازندران گفت: موزه افتخارات هیات کشتی مازندران راه‌اندازی و خانه کشتی با هزینه‌ای حدود ۲ میلیارد تومان بازسازی شده است.
این روزها هیات کشتی مازندران با تیم جدیدش روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد.
اولین جلسه گردهمایی و هم‌اندیشی روسای هیات‌های کشتی شهرستان‌های مازندران با شایگان سرپرست هیات کشتی استان و اعضاء این هیات برگزار شد و شایگان از برنامه‌های خود در جهت حمایت از کشتی مازندران سخن گفت.
همچنین، طی اقدامی جالب و قابل تحسین، آیین تجلیل از مربیان و قهرمانان آسیا و جهان در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان آسیایی در سال ۱۴۰۱ در مجموعه پذیرایی نفیس برگزار شد و قهرمانان و اقتخارآفرینان مازنی تجلیل و تقدیر شدند.
شایگان سرپرست هیات کشتی مازندران در این مراسم از حمایت همه‌جانبه از قهرمانان کشتی گفت و بیان کرد: هدف ما پیشرفت هرچه بیشتر کشتی مازندران است.
وی افزود: کشتی مازندران سرآمد ورزش کشور است و کشتی‌گیران مازندرانی بیش از نیمی از افتخارآفرینی‌های کشتی کشور را در آسیا و جهان کسب کرده‌اند که این یک افتخار است.
سرپرست هیات کشتی مازندران در بخشی دیگر از صحبت‌هایش از بازسازی خانه کشتی و راه اندازی موزه افتخارات گفت و بیان کرد: خانه کشتی مازندران نیاز به تعمیراتی داشت و همچنین سعی کردیم مدال‌ها و افتخاراتی که ورزشکاران ما در مسابقات مختلف کسب کرده بودند را در جایگاهی مناسب قرار دهیم.
وی افزود: به همین بهانه موزه افتخارات هیات کشتی مازندران را در محل ساختمان این هیات و در کنار خانه کشتی، راه‌اندازی کردیم؛ اتفاقاتی که تاکنون در این هیات افتاده و تغییراتی که در ساختمان هیات و خانه کشتی صورت گرفته با هزینه‌ای نزدیک به ۲ میلیارد این ساختمان نونوار شده است.
با روی کار آمدن سرپرست جدید هیات کشتی مازندران، ابلاغ‌های تازه صادر شد که بر این اساس، بهرام موسوی به سمت سرپرستی هیات کشتی غرب مازندران، مریم ارم آبادی سرپرستی نائب رئیسی امور بانوان، فاطمه قدبنان سرپرستی خزانه‌داری هیات، حمید ترکاشوند سرپرستی روابط عمومی هیات کشتی استان منصوب شدند.
به گزارش فارس، کشتی مازندران با وجود داشتن ستاره‌ها و قهرمانان مختلف و استعدادهای بی نظیرش همیشه انتظارات را بالا برده و در هر آوردگاهی از ورزشکاران مازنی انتظار مدال آوری و درخشش می‌رود اما حالا شایگان در انتظار روزهای خوش است و باید منتظر درخشش بیشتر کشتی مازندران باشیم.