مدیریت شهری هچیرود در راستای کاهش بار ترافیک مرکز شهر مصمم است
مدیریت شهری هچیرود در راستای کاهش بار ترافیک مرکز شهر مصمم است
چالوس نیوز - محمد حسین ملایی | رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود گفت: مدیریت شهری هچیرود در راستای کاهش بار ترافیک مرکز شهر مصمم است و در این راستا برنامه ریزی های خوبی انجام شده است.

چالوس نیوز – محمد حسین ملایی | رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود گفت: مدیریت شهری هچیرود در راستای کاهش بار ترافیک مرکز شهر مصمم است و در این راستا برنامه ریزی های خوبی انجام شده است.
طالبی اظهار داشت: با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر هچیرود، پنج واحد تجاری مرکز شهر (جنب پل) همراه با واحد مسکونی تملک شده است و تعریض گردید.
وی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۱۲ واحد تجاری در مرکز شهر هچیرود تملک شد و در مرحله اول تعداد ۵ واحد تجاری با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان تملک و تعریض گردید.
طالبی بیان داشت: در مرحله دوم ملک آقای کریم کاظمی به تعداد ۵ واحد تجاری به اضافه تعیین تکلیف یک واحد که قبلا جهت اجرای پل به تصرف درآمده بود، همچنین یک واحد مسکونی به مساحت ۱۵۰ متر، کلا به مبلغ حدود ۴۱میلیارد تومان قیمت گذاری شد که مالک محترم ۶ میلیارد تومان به شهرداری هبه نمود که علاوه بر این واحدهای تجاری و مسکونی یک واحد تجاری متعلق به آقای اکبری نیز توافق انجام شده در شورای اسلامی شهر در حال تصویب می باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود گفت : با تخریب این واحدها ضمن کاهش بار ترافیک مرکز شهر، امکان راه دسترسی به ساختمان درحال احداث شهرداری که پیش از این به جاده اصلی راهی نداشته فراهم خواهد شد.
وی گفت : ۱۵ واحد در مرکز شهر باقی مانده که تا پایان این دوره‌ تملک خواهد شد.
طالبی بیان داشت : همچنین با همکاری خانواده محترم الیاسی ۲ واحد تجاری قدیمی در مقابل فروشگاه سامسونگ به مبلغ دو میلیارد و صد میلیون تومان خریداری شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود تصریح کرد : این تعداد تملک در مرکز شهر که در دوره ششم محقق گردیده در طول ده سال گذشته و پس از شهر شدن هچیرود بی‌سابقه می‌باشد.
وی گفت: از آنجائیکه یکی از مشکلات شهر هچیرود فقدان نقاط دسترسی‌ مناسب به ساحل و دریا برای عموم می باشد، در اجرای ایجاد دسترسی به ساحل در دو منطقه دوجمان و هچیرود اقدامات تملکی انجام گرفته است که به زودی آزادسازی آن انجام خواهد شد.
طالبی اذعان داشت: لازم میدانم از تلاشهای شهردار محترم و ساعی ، همکاران محترم در شورای اسلامی شهر، کمیسیون تملکات، کارکنان پرتلاش شهرداری و همچنین شهروندان عزیز صمیمانه تقدیر کنم.