ولایت فقیه بزرگترین مؤلفه قدرت ایران است
ولایت فقیه بزرگترین مؤلفه قدرت ایران است
پیام کاسپین | مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ولایت فقیه بزرگترین مولفه قدرت نرم ایران اسلامی است.

پیام کاسپین | مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ولایت فقیه بزرگترین مولفه قدرت نرم ایران اسلامی است.

حجت الاسلام ستار علیزاده در یادواره شهید گمنام و ۶۶ شهید والامقام دستک و حومه آستانه اشرفیه و گرامیداشت شهدای مدافع حرم و امنیت استان گیلان با بیان اینکه امروز حرف اول را در دنیا اسلام می‌زند، اظهار کرد: به برکت وجود انبیا و اولیای الهی بویژه در قرن اخیر به برکت نفس پاک امام عزیز، شهدا و بصیرت و همراهی مردم انقلابی اقتدار مکتب نبوی و علوی بیش از هر زمان دیگر نمود دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از آینده نگری پیامبر مکرم اسلام در سرنوشت دین و اسلام گفت و افزود: پیامبر گرامی اسلام از تکلیف آینده بشریت نگران بود و سرنوشت جبهه دینی، اسلامی و همراهی این جبهه دینی و اسلامی با ولی جامعه، ولی الهی، رهبر الهی جامعه اسلامی و دینی است.

حجت‌الاسلام علیزاده مظلومیت ائمه معصومین در گذشته عدم همراهی مردم، خواص و نخبگان جامعه با ولی زمان بیان کرد و گفت: فراز و نشیب در جبهه دینی از توطئه‌های دشمن با ظرفیت‌ها مادی، سخت افزارها، نرم افزارها و تبلیغات فراوان با همراهی خواص، نخبگان و مردم جامعه با ولی جامعه خنثی می‌شود.

وی امنیت و رسیدن به اهداف دنیوی، اخروی، نیازمندی‌های مادی و معنوی در عرصه‌های مختلف را مشروط به یکتا پرستی و ایمان به خدا عنوان کرد و گفت: هر کجا که همراه با مکتب الهی بوده عزت و اقتدار کسب کرده و هر کجا فاصله گرفتند ضرر دیدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان بزرگترین مؤلفه قدرت نرم ایران اسلامی را ولایت فقیه بیان کرد و افزود: همواره ایران مظهر حقیقت ولایت مداری و حرکت در مسیر ولایت و امامت بوده است، با همه دشمنی‌ها با مؤلفه قدرت توانسته عالمانه، مجاهدانه فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کند.

وی به سفر اخیر ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور انقلابی در مهد استکبار قرآن دست می‌گیرد و عکس پرافتخار حاج قاسم سلیمانی را بلند می‌کند که نشان از عزت، اقتدار و قدرت دارد.

حجت‌الاسلام علیزاده به دغدغه مندی شهدا نسبت به ولایت فقیه در زندگی نامه شأن اشاره کرد و گفت: دغدغه‌ای که پیامبر گرامی، امیرالمومنین علی (ع) و اهل بیت (ع) و شهدا و امام زمان دارند تبعیت از ولایت فقیه است.