وزارت ورزش نگاه ویژه ای به ورزش مازندران داشته باشد
وزارت ورزش نگاه ویژه ای به ورزش مازندران داشته باشد
پیام کاسپین | نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: وزارت ورزش باید نگاه ویژه ای به ورزش کشور داشته باشد اما ورزش مازندران را هم به دلیل اینکه از نیروی انسانی مدال آوری برخوردار است ویژه تر ببیند و سرمایه گذاری شود تا قهرمانان بیشتری به جامعه معرفی شود لذا امیدواریم در دولت جدید حمایت های لازم به ورزش حوزه انتخابیه شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: وزارت ورزش باید نگاه ویژه ای به ورزش کشور داشته باشد اما ورزش مازندران را هم به دلیل اینکه از نیروی انسانی مدال آوری برخوردار است ویژه تر ببیند و سرمایه گذاری شود تا قهرمانان بیشتری به جامعه معرفی شود لذا امیدواریم در دولت جدید حمایت های لازم به ورزش حوزه انتخابیه شود.

عبدالوحید فیاضی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره ضعف امکانات ورزشی در حوزه انتخابیه گفت: با توجه به اینکه استان مازندران و حوزه انتخابیه در ورزش نام آوران زیادی دارد اما در بخش ورزش همگانی اتفاق زیادی صورت نپذیرفته است.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از روستاهای ما از فضای ورزشی برخوردار نیستند و سالن های نیمه کاره ای در شهرستان های نور و محمودآباد وجود دارد که رها شده اند و نیاز به اعتبار دارند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: تیم والیبال مهرگان نور که در دسته یک حضور دارد با مشکل سالن مواجهه است و حتی تیم های فوتبال در محمودآباد هم با مشکل زمین مواجه اند و این تیم ها به دلیل اینکه حمایت نمی شوند تضعیف شده اند و دیگر آن تیم های سابق نیستند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس بیان کرد: وزارت ورزش باید نگاه ویژه ای به ورزش کشور داشته باشد اما ورزش مازندران را هم به دلیل اینکه از نیروی انسانی مدال آوری برخوردار است ویژه تر ببیند و سرمایه گذاری شود تا قهرمانان بیشتری به جامعه معرفی شود لذا امیدواریم در دولت جدید حمایت های لازم به ورزش حوزه انتخابیه شود./