برنامه‌ریزی برای قیمت‌گذاری برنج کیفی در نشست مجمع نمایندگان گیلان با استاندار
برنامه‌ریزی برای قیمت‌گذاری برنج کیفی در نشست مجمع نمایندگان گیلان با استاندار
پیام کاسپین | عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس، برنامه‌ریزی برای قیمت‌گذاری برنج کیفی، استفاده از ظرفیت ماده 56 قانون الحاق برای حوزه فاضلاب شهرستان‌های این استان و بازبینی سند بستر رودخانه سفیدرود که آب منطقه‌ای در سال 99 اخذ کرده بود از موضوعاتی بود که در نشست اعضای مجمع با استاندار گیلان مطرح شد.

پیام کاسپین | عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس، برنامه‌ریزی برای قیمت‌گذاری برنج کیفی، استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون الحاق برای حوزه فاضلاب شهرستان‌های این استان و بازبینی سند بستر رودخانه سفیدرود که آب منطقه‌ای در سال ۹۹ اخذ کرده بود از موضوعاتی بود که در نشست اعضای مجمع با استاندار گیلان مطرح شد.

ابراهیم نجفی اسپیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات نشست اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با استاندار گیلان، گفت: در این نشست که با حضور استاندار گیلان برگزار شده بود موضوع برنج مورد بررسی قرار گرفت چراکه شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی مصوب کرده است که باید برنج کیفی هم قیمت‌گذاری شود بنابراین از استاندار خواستیم تا مقدمات تنظیم دستوالعمل را فراهم کند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون الحاق برای حوزه فاضلاب شهرستان‌های استان گیلان از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: بازبینی سند بستر رودخانه سفیدرود که آب منطقه‌ای در سال ۹۹ اخذ کرده بود نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طرح استفساریه قانون منع فروش و واگذاری اراضی فاقد کاربری مسکونی برای امر مسکن به شرکت‌های تعاونی مسکن و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی که در دستورکار کمیسیون عمران مجلس قرار دارد نیز از دیگر موضوعاتی بود که مورد بررسی قرار گرفت./