وی ادامه داد: هدف از راه اندازی این سامانه ثبت خواستههای مردم به جای نامهنگاری است که فرصت بهتری را برای ارتباط مردم با هیأت دولت و رئیس جمهور فراهم میکند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: افرادی که با این سامانه ارتباط میگیرند مشخصات و درخواست خود را ثبت میکنند و بلافاصله پس از سفر رئیس جمهور تمامی مطالبات مردمی در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بررسی و کد رهگیری برای تماسگیرندگان ارسال میشود.
وی افزود: علاوه بر سامانه ۱۱۱ میزهای ارتباطات مردمی با حضور معاونین وزرا و نمایندگان تام الاختیار راه اندازی شده است.
حجت الاسلام احمد صالحی با بیان اینکه محل استقرار میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاههای اجرایی در استان مازندران با نصب بنرهایی در سطح شهر ساری اطلاع رسانی شده است، افزود: مردم میتوانند به این مجموعهها مراجعه و درخواست خود را به صورت حضوری پیگیری کنند.
وی بیان داشت: تمام تلاش این مرکز این است که درخواستهای مکتوب مردم به حداقل برسد و این درخواستهای از مسیر سامانه ۱۱۱ دریافت و پاسخ داده شود
گفتنی است؛ در آستانه سفر رئیسجمهوری به مازندران محل استقرار میزهای ارتباطات مردمی در حوزههای مختلف وزارتی و سازمانی با هدف دسترسی بهتر مردم و دیدارهای چهره به چهره با مدیران و نمایندگان تامالاختیار وزارتخانهها و دستگاهها و ارائه مطالبات و نقطه نظرات خود، اعلام شد.
بر اساس این گزارش، به همت و پیگیری مرکز ارتباطات مردمی ریاستجمهوری در ۳۰ نقطه از استان میزهای ارتباطات مردمی نمایندگان تامالاختیار دستگاههای اجرایی در نظر گرفته شده تا مردم شریف این خطه با توجه به موضوعات خود دسترسی آسانتر و سریعتری به نمایندگان وزارتخانهها داشته و مطالبات و موضوعات مدنظرشان را مطرح و پیگیری کنند.