مسئولان با جدیت برای برگزاری کنگره شهدا تلاش کنند
مسئولان با جدیت برای برگزاری کنگره شهدا تلاش کنند
استاندار مازندران تأکید کرد: مسئولان با جدیت برای برگزاری کنگره شهدا تلاش کنند.

پیام کاسپین | استاندار مازندران امروز در جلسه کنگره شهدای استان گفت: دانشگاهیان همگرایی در موضوع شهدا را مورد توجه قرار دهند و تدوین کتاب با موضوع شهدا باید به گونه‌ای باشد تا در مجامع بین المللی دیده می شود.

نوری افزود: معاونت دانشجویی دانشگاه‌ها برای نوشتن پایان نامه با موضوع شهدا برنامه ریزی کنند.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های پایان نامه‌ها کاربردی بودن آن است که می‌توان شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت را در کانون توجه قرار داد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این جلسه گفت: دومین کنگره ملی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران، نیمه اول مهرماه در مازندران برگزار می‌شود.

سردار مسلمی افزود: در مجموع ادارات و نهاد‌ها ۲۱ کمیته برای اجرایی شدن۲۵۰ عنوان برنامه توافق شده است.

مدیرکل صدا وسیمای مازندران نیز در این جلسه از پوشش کامل زنده و ضبطی پیش کنگره استان مثل یادواره ۷۰۰ روحانی شهید بهشهر، یادواره شهدای کارگر در سوادکوه، یادواره سردار بصیر در فریدونکنار و یادواره سردار طوسی در نکا خبر داد.

ابراهیمی افزود: هم اکنون طراحی و تولید برنامه ویژه روتین هفتگی با نام ستاره‌های خاکی با موضوع ترویج فرهنگ و شهادت به تهیه کنندگی آقای علیرضا فلاح در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه بسته‌خبری با عنوان از آخر مجلس با هدف شهدای کمتر شناخته شده استان. تولید ۴ موشن گرافی وصیت نامه شهدا ، تولید ۳ استوری موشن با موضوع ده‌هزار و ۴۰۰ شهید استان و تامین و بارگذاری ۴۵ برنامه با موضوع گرامیداشت شهدای استان از دیگر برنامه‌های صدا وسیمای مرکز مازندران است.