عملیات ساخت پل ضلع شمالی ماشلک نوشهر وارد فاز اجرایی شد
عملیات ساخت پل ضلع شمالی ماشلک نوشهر وارد فاز اجرایی شد
شهردار نوشهر از آغاز عملیات ساخت پل ضلع شمالی ماشلک در این شهر گردشگر پذیر غرب مازندران خبر داد.

پیام کاسپین | دکتر عادل خزایی پول اظهار داشت: اجرایی شدن این طرح زیر ساختی جزو یکی از اولویت های کاری بوده و بنابراین در نشست های متعدد با پیمانکار مدنظر و توافق های نهایی سرانجام کار ساخت این پل کلید خورده و به زودی آغاز خواهد شد.

وی تأکید کرد: ساخت این پل از خواسته های بحق شهروندان به منظور رهایی از گره کور ترافیکی بوده و به همین خاطر برای تحقق این خواسته ها روند اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت.

شهردار نوشهر گفت: برابر مستندات موجود و نظر کارشناسان و مجریان ساخت این پل به طول ۴۰ متر و عرض آن هم ۱۶ متر است و پیمانکار باید مدت هفت ماه این طرح را به سرانجام برساند و تکمیل کند.

خزایی پول با بیان اینکه پل ضلع جنوبی ماشلک با صرف اعتباری حدود ۶۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسید، ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری پل ضلع شمالی ماشلک در زمان تعریف شده شاهد باز شدن گره کور ترافیکی در محور پرتردد مسیر رفت و برگشت نوشهر – رویان به ویژه در شهر گردشگرپذیر نوشهر خواهیم بود.

شهردار نوشهر با اشاره به اینکه با اجرای این طرح، در تردد خودروها محدودیت هایی ایجاد خواهد شد، به شهروندان و عابران سواره رو برای گذر از پل میانی و ضلع جنوبی ماشلک توصیه کرد در حین تردد از پل علاوه بر رعایت نکات ایمنی همچنین همراهی لازم با مجریان این طرح زیربنایی را داشته باشند تا خدای ناخواسته شاهد ترافیک پرحجم و یا مشکلات دیگر در عبور و مرور نباشیم‌.