غرب مازندران باید استانی مستقل شود
غرب مازندران باید استانی مستقل شود
پیام کاسپین | نامزد نمایندگی انتخابات مجلس در شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت : برای توسعه ، رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در غرب مازندران باید قوانین زیست محیطی اصلاح و بازنگری شود

پیام کاسپین | نامزد نمایندگی انتخابات مجلس در شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت : برای توسعه ، رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در غرب مازندران باید قوانین زیست محیطی اصلاح و بازنگری شود

دکتر صفی الله درویش در گفت و گو با خبرنگاران در چالوس افزود : قوانین زیست محیطی مربوط به دهه ۵۰ بوده و هم اینک برای هر گونه سرمایه گذاری محدودیت هایی ایجاد کرده و در نتیجه شاهد بیکاری جوانان ، بی رغبتی برای ازدواج و نداشتن مسکن این قشر خلاق در جامعه هستیم .

این دانش آموخته دکترای علوم سیاسی با گرایش به اقتصاد سیاسی که پیش از این مسوولیت پنج سال مدیریت آموزش و پرورش نوشهر را بر عهده داشت ، گفت : کوتاهی و ناکار آمدی مسوولان علت توسعه نیافتگی شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت بوده است .

درویش از روند فعالیت بندر ، فرودگاه و سایر پایگاه های اقتصادی حوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت انتقاد کرد و گفت : نکته مهم تر آنکه امکانات و تجهیزات درمانی هم پاسخگوی نیاز مسافران و گردشگران نیست

این داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی معتقد است : غرب مازندران با توجه به سکونت شمار زیاد جمعیت پنهان غیر بومی و روند عملیات اجرایی آزاد راه تهران شمال باید به استانی مستقل تبدیل شود.

وی بیان داشت : اگر این اتفاق رخ دهد بستر برای فضای کسب و کار تولید ثروت و رونق اقتصادی در این خطه گردشگرپذیر غرب استان شاهد خواهیم بود.

دکتر درویش گفت : تنها راه نجات آموزش و پرورش از وضع موجود آن است که این موضوع هر روز در مجلس آینده به عنوان یک مساله بسیار مهم مورد توجه قرار گیرد.

این داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی با بیان آنکه به شیوه مستقل پا به این عرصه گذاشته است ، خاطرنشان کرد : وابسته به هیچ جریان سیاسی نبوده منتهی با نگاه اصلاحی می توان از اصول دفاع کرد.

دکتر درویش ، تبلیغات با هزینه های میلیاردی از سوی برخی نامزدها را رفتاری بسیار ناپسند و به دور از شان و کرامت مردم دانست و گفت : به طور حتم داوطلبی با این شیوه راهی بهارستان شود نمی تواند نماینده ای کار آمد و مدافع حق و حقوق مردم حوزه انتخابیه اش باشد.

وی بیان داشت : پیروز میدان در هر دوره انتخابات خود مردم هستند و بنابراین به هر اندازه مشارکت مردم بیشتر باشد اقتدار نظام اسلامی از نگاه داخلی و خارجی نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.

دکتر درویش در پاسخ به این پرسش مبنی بر آنکه آیا برنامه دارد با دیگر نامزدها ائتلاف کند ، گفت که تحت هیچ شرایطی چنین راهبردی ندارم و با اقتدار و احترام به دیدگاه های حامیان این مسیر را به امید پیروزی در روز ۱۲ اسفند ماه جاری ادامه خواهم داد.