تصویب احداث آزادراه چالوس به رامسر از سوی هیئت وزیران
تصویب احداث آزادراه چالوس به رامسر از سوی هیئت وزیران
چالوس نیوز | نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره طرح احداث آزادراه چالوس به رامسر گفت: این طرح به طول 75 کیلومتر توسط هیئت وزیران مصوب شد و یک آزادراه مشارکتی است.

چالوس نیوز | نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره طرح احداث آزادراه چالوس به رامسر گفت: این طرح به طول ۷۵ کیلومتر توسط هیئت وزیران مصوب شد و یک آزادراه مشارکتی است.

سید شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب خبر و رسانه غرب مازندران با اشاره به اینکه کار رسانه به عنوان یکی از سخت‌ترین شغل‌های دنیا است، اظهار داشت: رسانه‌ها صدا و گلوی مردم هستند و باید مطالبه‌گری داشته باشند.

وی با بیان اینکه استان مازندران، استانی طولی است، ادامه داد: گاهی ارتفاع مدیران ما به گونه‌ای است که نمی‌توانند این طول را ببینند و نابرابری و بی‌عدالتی بر غرب مازندران چیره می‌شود.

نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه مدیران استانی به محمودآباد تار است و همین دید به چالوس و نوشهر که می‌رسد بخار می‌گیرد و در نهایت به تنکابن، عباس‌آباد و رامسر که می‌رسد، کور می‌شود.

وی عنوان داشت: حضور مدیران در سطوح ملی در غرب مازندران بیشتر از سطوح استانی است و متأسفانه برخی مدیران استانی اصلاً ظرفیت های غرب مازندران را نمی‌شناسند.

حسینی با اشاره به اینکه مدیران استانی در عزل و نصب‌های غرب مازندران عدالت را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: مدیران استانی وقتی به غرب مازندران می‌آیند از همان لحظه ورود به فکر زمان برگشتن خودشان به مرکز استان هستند و عجله دارند و حاضر نیستند برای برطرف کردن مشکلات در منطقه بمانند و فضا و صدای رسانه‌ها برای اصلاح این وضعیت بسیار حائز اهمیت است و از همین جا از رسانه‌های غرب مازندران که بحق قوی و اثرگذار هستند، سپاسگزارم.

وی در ادامه صحبت‌های خود توسعه زیرساخت‌های غرب مازندران بسیار مهم و یک ضرورت دانست و گفت: امروز فضای کسب و کار کشورها با هم رقابت می‌کنند و کشوری که کسب و کار بهتری داشته باشد در جذب سرمایه‌گذار موفق‌تر است.

این مسئول با بیان اینکه شاخص کسب و کار ایران در بین ۱۹۰ کشور در رده ۱۲۷ قرار دارد، ابراز داشت: اجرای قانون صدور تسهیل مجوزها را از مدیران استانی مطالبه کنیم و قرار نیست مدیرکل یا مدیر شهرستانی در جایگاهی باشد که داروغه است که مجوز بدهد یا ندهد.

وی ادامه داد: مجوزها باید شناسنامه‌ داشته باشند و در پایگاه مجازی کسب و کار ثبت شود و بنابراین مجوزها ثبت محور شدند.

نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره طرح احداث آزاد راه چالوس به رامسر اظهار داشت: این طرح به طول ۷۵ کیلومتر توسط هیئت وزیران مصوب شد و یک آزادراه مشارکتی است.

وی افزود: این پروژه، بزرگ ترین پروژه عمرانی مازندران و کشور است و این را نه یک جاده، بلکه جاذبه می‌دانیم که در تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۱ توسط شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری آزادراه‌ چالوس به رامسر با مشارکت ۷ بانک عملیاتی خواهد شد.

حسینی با تأکید بر اینکه نمی‌خواهیم سرنوشت این آزادراه به سرنوشت آزادراه تهران – شمال دچار شود، گفت: آزادراه قزوین، الموت به تنکابن هم در دست مطالعه و پیگیری برای تصویب قرار دارد که احداث این آزادراه، مشکل ترافیک غرب مازندران را حل می‌کند.