روان‌سازی مسیر ترافیکی شهر چالوس با تعریض خیابان ۱۷ شهریور
روان‌سازی مسیر ترافیکی شهر چالوس با تعریض خیابان ۱۷ شهریور
چالوس نیوز | شهردار چالوس با تخریب و تعریض 6 باب مغازه قدیمی تملک شده و بازگشایی مسیر بلوار 17 شهریور مسیر ترافیکی مرکز شهر چالوس کلید خورد.

چالوس نیوز | شهردار چالوس با تخریب و تعریض ۶ باب مغازه قدیمی تملک شده و بازگشایی مسیر بلوار ۱۷ شهریور مسیر ترافیکی مرکز شهر چالوس کلید خورد.

مسعود یعقوبی شهردار چالوس در مراسم تخریب ۶ باب مغازه قدیمی و تعریض خیابان ۱۷شهریور چالوس در مرکز این شهر، اظهار داشت: یکی از معضلات بزرگ شهر چالوس بحث ترافیک مرکز شهر در خیابان ۱۷شهریور بود که مدیریت شهری در این دوره و در دوره گذشته مصمم به رفع معضل ترافیک و روان‌سازی مسیر ترافیکی شهر چالوس شدند.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در دوره مدیریت شهری پنجم صورت گرفته است، ادامه داد: پیگیری‌هایی که در دوره ششم شورای اسلامی شهر اتفاق افتاد، امروز بازگشایی مسیر بلوار ۱۷ شهریور و تخریب و تعریض ۶ باب مغازه را در دستور کار قرار دادیم.

تعریض خیابان ۱۷ شهریور چالوس

شهردار چالوس افزود: این اقدامات از دوره گذشته شروع شد و امروز به لطف خدا و با همکاری مالکان مغازه‌‌ها و باب‌های تجاری این مسیر به پایان رسید.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای رفع معضل ترافیکی، دیروز تملک و آزادسازی بیش از ۱۰ هکتار اراضی ساحلی را در دستور کار قرار دادیم که اتفاق خوبی است که از مسیر جایگزین ساحلی که هم مسیر گردشگری و هم مسیر شهری چالوس شده است با سیاست‌گذاری‌هایی که در شورای شهر چالوس رقم خورده است، مردم و شهروندان عزیز چالوس این اقدامات را در کارنامه مدیریت شهری دوره ششم ببینند و رضایت‌مندی مردم، هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری در این دوره است.