اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی دولت برای محور کندوان
اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی دولت برای محور کندوان
پیام کاسپین | سرپرست فرمانداری چالوس گفت: برای نقاط رانشی حدود 150 میلیارد تومان اعتبار دولتی گذاشته شد که 130 متر برای سیاه بیشه و 80 متر برای مسیر معروف به هفت برادران تخصیص داده شد.

پیام کاسپین | سرپرست فرمانداری چالوس گفت: برای نقاط رانشی حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی گذاشته شد که ۱۳۰ متر برای سیاه بیشه و ۸۰ متر برای مسیر معروف به هفت برادران تخصیص داده شد.

رستم زرودی در گفتگو با خبرنگار پیام کاسپین با اشاره به اینکه اعتبارات بسیار خوبی از سوی دولت برای محور کندوان گذاشته شد و پروژه های این محور در حال پیگیری است، اظهار داشت: همه دستگاههای اجرایی باید همت بیشتری کنند تا عملیات تعریض محور دزدبُن به مرزن آباد تکمیل و این مسیر بازگشایی شود.

وی ادامه داد: تعدادی از روستاهایی که در بالادست هستند و زیرگذری که در دوراهی طُویر داریم در تلاش هستیم تا سریعتر به بهره برداری برسانیم تا مشکلات مردم بومی منطقه حل شود.

سرپرست فرمانداری چالوس افزود: محور مِجلار تا آشیر که روستاهایی نیز در این مسیر وجود دارند برای آنها هم ورودی در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه به همراه رئیس حوزه قضایی، امام جمعه و تعدادی دیگر از مسئولان بخش مرزن آباد از محور کندوان تا سیاه بیشه بازدید کردیم، تصریح کرد: برای نقاط رانشی حدود ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی گذاشته شد که ۱۳۰ متر برای سیاه بیشه و ۸۰ متر برای مسیر معروف به هفت برادران تخصیص داده شد.

زرودی عنوان داشت: برای چند نقطه دیگر رانشی هم به منظور احداث دیواره حفاظتی اعتبارات بسیار خوبی اختصاص یافت و اجرای پروژه ها در دو نقطه هم تقریباً به اتمام رسید.

وی با اشاره اینکه همه تلاش ما این است که برای جذب این اعتبارات همه دستگاهها پای کار باشند، گفت: انشاالله بتوانیم هر چه زودتر پروژه ها را تکمیل و مسیر بازگشایی شود تا آسایش مردم منطقه تأمین شود.